طلبه بسیجی!!
مدیر حوزه علمیه دارالعلم کاشان:

طلبه بسیجی درس را با آگاهی سیاسی همراه میکند

طلبه بسیجی درس را با آگاهی سیاسی همراه می‌کند

حجت الاسلام شریفیان گفت: ماهیت کار طلبگی همان بسیج است و یک طلبه شاخص بسیجی خوب درس خواندن را با آگاهی سیاسی همراه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر حوزه علمیه دارالعلم اسلامی شهرستان کاشان در گفتگو با کاشان اول اظهار کرد: ماهیت کار طلبگی همان بسیج است و مهمترین وظیفه طلبه بسیجی در حال حاضر خوب درس خواندن همراه با آگاهی سیاسی است.

حجت الاسلام سید عباس شریفیان با اشاره به اینکه بسیج از زمان پیامبر (ص) وجود داشته است خاطرنشان کرد: رسول گرامی اسلام هر گاه مطلبی را می‌فرمودند حلقه‌هایی را بین اصحاب تشکیل می‌دادند تا بارها آن مطلب علمی را مباحثه کنند که حلقه‌های صالحین بسیج برگرفته از همین سنت نیکو است.

وی تصریح کرد: یک طلبه شاخص بسیجی درس و بحث خود را با بصیرت و آگاهی از مسائل روز همراه می‌کند و به صورت چهره به چهره با سایر طلاب ارتباط برقرار کرده و بر آگاهی آنها می‌افزاید که چه بسا تاثیرگذاری او با این ارتباط چهره به چهره از من مدیر یا استاد بیشتر باشد.

فرمانده پایگاه بسیج حوزه علمیه دارالعلم با اشاره به نفوذ برخی جریانات ضدانقلابی در حوزه‌های علمیه عنوان کرد: اگر آگاهی‌های لازم را به طلاب بدهیم و اطلاعات آنها نسبت به انقلاب و دوران دفاع مقدس افزایش یابد هیچ‌گاه جذب فلان فکر و جریان انحرافی نخواهند شد.

وی با اشاره به فیلم «یتیم‌خانه ایران» که حدود ۱۰۰ سال پیش نیمی از جمعیت ایران به دست انگلیس کشته شده و آثاری از آنها نیست تاکید کرد: اگر طلبه بداند که در دوران دفاع مقدس تنها یک درصد جمعیت ایران به شهادت رسیدند و صدای کار آنها در تمام جهان پیچید، هیچ‌گاه تحت تاثیر افکار انحرافی قرار نمی‌گیرد.

شریفیان اظهار کرد: با اختصاص درسی به عنوان حکومت اسلامی و یا مباحث سیاسی مخالفم بلکه این مباحث باید در تمام دروس فقه، اصول، ادبیات و… مطرح باشد؛ اینکه بخواهیم آن را جدا کنیم در حقیقت به جنبی شدن و حاشیه رفتن آنها کمک کرده ایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 دی 1395برچسب:بسیج, بسیجی, طلبه, طلاب, آقا, رهبر, سید علی, سیاست, | 14:37 | نویسنده : طلاب بسیجی |